Aveti posibilitatea sa ridicati orice produs comandat de la punctul de lucru situat in Bd. 1 Mai, Nr. 43, Com. Berceni, Jud. Ilfov (1.3km de la Soseaua de Centura Bucuresti).
Este indicat sa verificati telefonic la nr. 0723988530 existenta produsului pe stoc inainte de a face deplasarea la punctul de lucru.
Daca acesta nu este pe stoc la magazin – relocarea lui se va realiza in cel mai scurt timp posibil.
Transportul in judetul Ilfov si Bucuresti este GRATUIT pentru comenzi ce depasesc 800 lei in Bucuresti si 1200 lei in Ilfov. Livrare se va face in 1 - 3 zile lucratoare dupa confirmarea comenzii, iar pentru comenzile mai mici decat sumele de mai sus, se percepe taxa normala de transport.
Livrarea comenzii pentru articolele aflate pe stoc, se face intr-un interval de 24-72 ore in functie de optiunea si locatia clientului. Deoarece exista un traseu stabilit pentru fiecare zi, se livreaza comenzile deja confirmate cu o zi in urma.
Pentru produsele pe care firma nu le are pe stoc si le comanda la producatori, livrarea se confirma telefonic clientului.
Pentru informatii suplimentare privind livrarea comenzilor puteti suna la numarul de telefon: 0723988530
Livrarile la domiciliu sunt efectuate cu flota proprie, sau prin firme de curierat, gratuit sau contra cost, in functie de valoarea comenzii, distanta de livrare si urgenta (pentru alte localitati cereti detalii despre costurile de livrare).
Produsele livrate va sunt inmanate in ambalajul original al producatorului, si sunt insotite de FACTURA si CERTIFICAT DE GARANTIE.
Transferul proprietatii asupra bunurilor livrate se face numai in momentul achitarii integrale a valorii bunurilor.
Livrarea prin curier - se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, gratuit sau contra cost, cu ajutorul firmelor de curierat sau firme de transport partenere in 1-7 zile lucratoare in orasele mari, cu livrarea coletului la adresa dorita de dumneavoastra.
Livrare la domiciliul clientului este considerata pana in fata casei, respectiv, intrarea in bloc.
Produsele livrate trebuie verificate la primirea lor pentru orice defect vizibil al ambalajului, numai dupa ce ati efectuat vizual aceasta verificare si ambalajul este in regula, semnati de primire. Dupa achitarea rambursului, solicitati curierului sa asiste la receptionarea marfurilor. Daca nu ati facut acest lucru, reclamatiile ulterioare sunt considerate neintemeiate.